Marketingcommunicatie, eventmanagent, schrijven, koken en reizen; ik hou ervan om belevenissen te creëren. Het zijn de opmerkelijke dingen in ons leven die we onthouden en daarom streef ik ernaar om mijn creaties opmerkelijk te maken. In mijn projecten stop ik daarom passie, vrolijkheid en creativiteit. Net als ik de keuken, merk je wanneer het eten met zorg en aandacht bereid is. Je moet communicatie beleven (ervaren) ervan genieten en erom kunnen lachen of discussiëren. Goede communicatie is opmerkelijk.

Hoe ik jou kan helpen:

  • Strategisch communicatieadvies op basis van een goed onderbouwde diagnose.
  • Vormgeving en desktoppublishing (DTP) van je digitale en gedrukte media.
  • Het schrijven van wervende en enthousiasmerende persberichten, direct mail en nieuwsartikelen.
  • Valide methodologisch onderzoek uitvoeren en de bijbehorende statistieken uitleggen.
  • Klantrelaties (een netwerk) opbouwen en onderhouden

[instagram-feed]

Mijn achtergrond

Ik ben een Master in Arts, afgestudeerd als communicatiekundige. Aan de Rijksuniversiteit in Groningen hebben ze mij geleerd om strategisch te denken, om een kritische houding te hebben en om correct onderzoek uit te voeren (en interpreteren). Omdat ik voorafgaand communicatie aan de NHL Hogeschool gestudeerd heb, kan ik deze stratische kennis combineren met mijn praktijkkennis. Hierdoor ben ik breed inzetbaar geworden.

Op LinkedIn vind je een beknopt overzicht van mijn werkervaring. De belangrijkste punten zijn mijn jarenlange ervaring in public relations, vormgeving en online journalistiek. Voeg mij op LinkedIn gerust als connectie toe, want dan verschijnt er gedetailleerdere informatie.

Mocht je liever rechtstreeks contact met mij op willen nemen, gebruik dan het contactformulier op deze site om mij te e-mailen.